Projekt

Etykiety

Dla

Karkonoskiej Tłoczni

Historia projektu

Jak powstał projekt?

Etykiety dla miodów i granoli Karkonoskiej Tłoczni

Dla Karkonoskiej Tłoczni – rodzinnej marki produkującej naturalne oleje i pasty orzechowe – opracowaliśmy projekt graficzny do nowej serii etykiet na miody oraz opakowanie granoli. Celem było wzbogacenie istniejących etykiet o elementy graficzne ilustrujące smak i charakter poszczególnych wariantów, w sposób estetyczny, apetyczny
i spójny z wizualnym językiem marki.

Zakres prac

W ramach projektu wykonaliśmy:

  • dobór i opracowanie grafik prezentujących składniki smakowe,
  • dopasowanie ilustracji do istniejących układów etykiet,
  • projekt graficzny etykiety na opakowanie granoli,
  • delikatne modyfikacje layoutów, by zachować przejrzystość i spójność.

Projekt zakładał ingerencję w strukturę materiałów, przy jednoczesnym wzbogaceniu ich o wizualne akcenty smakowe – inspirowane estetyką naturalnych produktów i filozofią marki.

 

Proces projektowy
Pracę rozpoczęliśmy od analizy aktualnych materiałów i wspólnie z klientem zdefiniowaliśmy kierunek graficzny. Ilustracje zostały starannie dobrane tak, by harmonijnie wpasować się w istniejące projekty i podkreślić naturalny charakter produktów. Kluczowe było zachowanie równowagi między prostotą formy a wyrazistością przekazu.

 

Efekt i wnioski
Efektem naszej pracy są etykiety, które – przy zachowaniu dotychczasowej tożsamości wizualnej – zyskały nowy wymiar estetyczny i użytkowy. Subtelne dodatki graficzne wzmacniają komunikację smaku i przyciągają wzrok klientów, nie zakłócając spójności marki.

Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Ok. 3 tyg.
Zespół: 2 osobowy

 Poznaj naszą Ofertę

Oferta

(Pojedyncze projekty)

Pakiety Graficzne

(Stała współpraca)