Potykacze reklamowe – potęga informacji u twych stóp

Poznaj szczegóły!

Potykacz

Każdy z nas spotkał się z nimi nieraz w życiu, choć pewnie nawet nie zdawaliśmy sobie sprawy, że noszą taką nazwę. Widujemy je przy lokalach usługowych czy gastronomicznych – fryzjerach, kawiarniach, biurach podróży. Wielokrotnie przyciągnęły nasz wzrok intrygującym hasłem, bujną szatą graficzną, oryginalną treścią. A być może równie często ich nie zauważyliśmy i potknęliśmy się o nie, dorzucając przy okazji pod ich adresem kilka mniej wybrednych słów… Co zabawne, przynajmniej według ich nazwy, to właśnie temu służą!

Potykacze reklamowe, bo to nich mowa, nie powstały jednak, by uprzykrzyć życie niepatrzącym pod nogi – mogą być znakomitym nośnikiem wszelakich treści, również marketingowych. Nasza firma oferuje najwyższej jakości potykacze, wykonane z trwałych materiałów (na pewno odpornych na potknięcia!) i pozwalające na zwrócenie uwagi każdego przechodnia.

Rozwiejmy wątpliwości – czym są potykacze reklamowe?

Zasada jest bardzo prosta. To dwie płyty, które połączono zawiasem na jednym z krótszych boków, a na drugim wyposażono je w nóżki, by mogły rozłożyć się na kształt litery „A”. W środku znajdować się może tablica kredowa lub plastik osłonięty PCV, by móc umieścić w nich plakat. Całość może mieć drewnianą lub plastikową obudowę, znajdować się na niej mogę również zdobienia czy inne napisy.

Istnieją również potykacze w formie tablic na jednej nóżce, która wetknięta jest w solidną, niekiedy dodatkowo dociążoną, podstawę. Całość zyskuje dzięki temu na stabilności.

To tyle! Mało imponujące? Wprost przeciwnie, w prostocie tkwi siła!

Jakie mamy rodzaje potykaczy?

Choć ich budowa jest prosta, rodzajów wyróżniamy co najmniej kilka – a podzielić je możemy ze względu na materiał wykonania, zastosowanie czy rozmiar. Przyjrzyjmy się najpierw temu pierwszemu czynnikowi. Potykacz może być wykonany z następujących materiałów.
• Drewno – konkretnie listewki drewniane – to często spotykana opcja ze względu na niepodważalną, naturalną estetykę, która wpasowuje się w wiele wystrojów wnętrz, a także łatwość wykonania. Po odpowiednim zakonserwowaniu (bejca lub lakierobejca, zwłaszcza jeśli potykacz ma stać na zewnątrz) zagwarantuje nam również bardzo zadowalającą trwałość.
• Plastik – jakie ma zalety, wszyscy wiemy: lekkość i niewielki koszt. Z tego powodu jest bardzo popularny. Nie wymaga konserwacji jak drewno, zatem może być wystawiony na działanie warunków atmosferycznych, jednak takie modele są też lekkie – powinno się je zabezpieczyć przed wiatrem.
• Metal, aluminium – trwałe i solidne, stworzone wręcz do zastosowań zewnętrznych. Wymagają jednak pewnej konserwacji (w przypadku metalu), a także są mało mobilne ze względu na swoją masę.
Nie oznacza to wcale, że jedno rozwiązanie jest lepsze niż inne – znając parametry i cechy danego rodzaju, możemy lepiej dopasować model do naszych potrzeb.
Jak wspomnieliśmy, potykacze reklamowe służą, oczywiście, reklamie. Zatem oprócz materiału, z którego są zbudowane, rozróżniamy je też ze względu na tym powierzchni, który posiadają.
• Tablica kredowa – znakomicie nadaje się wszędzie tam, gdzie informacje będziemy często zmieniać lub aktualizować (nic dziwnego, że tak bardzo upodobała ją sobie gastronomia). Gwarantuje dużą oszczędność (napis wystarczy zmazać, zajmuje to nieporównywalnie mniej czasu niż np. wydrukowanie innych plakatów), ale ma również oczywistą wadę – to, co chcemy przekazać, może się zetrzeć, zatem napis trzeba czasem odnowić.
• Tablica wykonana z tworzywa sztucznego – nadaje się do umieszczenia w niej wszelkiego rodzaju plakatów czy broszur. Te zabezpieczone są dodatkowo zatrzaskową ramą oraz przezroczystym plastikiem, co chroni zawartość przed uszkodzeniem. Idealne rozwiązanie, gdy chcemy na stałe umieścić na widoku jakąś informację. Oczywiście zawartość można łatwo wymienić, gdybyśmy musieli coś zaktualizować.

Jak wykorzystać potykacz reklamowy?

Znamy już ich rodzaje. Wiemy też, że zostały stworzone, by głosić treść. A predyspozycje mają do tego bardzo dobre, bowiem są mobilne, trwałe i przyciągają uwagę, a na dodatek można łatwo zmienić ich przekaz.

Potykacz to wspaniałe rozwiązanie do wszelkiego rodzaju lokali usługowych, pawilonów informacyjnych, sklepów, firm, restauracji, pubów i każdego innego miejsca, które chce skutecznie i atrakcyjnie zareklamować swoje usługi. Ich potencjał marketingowy jest niepodważalny, bowiem w prostej formie umożliwiają połączenie zarówno obrazu, jak i tekstu. Mogą mieć niemal dowolny rozmiar (od formatu A4 po konstrukcje dorównujące wzrostem człowiekowi), zatem bez problemu dopasujemy właściwy model do naszych potrzeb. To jeden z najprostszych, a jednocześnie najskuteczniejszych sposobów na lokalną ekspozycję treści marketingowej dowolnego rodzaju. Jakąkolwiek informację chcesz zakomunikować światu – z potykaczem reklamowym zrobisz to jeszcze lepiej!

Potykacz reklamowy w studiu graficznym Festido

Trudno o lepsze miejsce do stworzenia profesjonalnego, trwałego potykacza niż nasze studio. Graficy i projektanci z chęcią pomogą Ci doprowadzić wizję do perfekcji i na jej podstawie stworzyć gotowy projekt. Oferujemy szeroki wachlarz rozmiarów i materiałów, z którego możemy wykonać Twoje zamówienie. Co więcej, w jednym miejscu możesz nabyć nie tylko sam potykacz reklamowy, ale również zamówić wszelkie materiały promocyjne, które planujesz w nim umieścić. Prawda, że to świetny układ? Zapraszamy do zapoznania się z ofertą!

Formularz kontaktowy

Napisz lub zadzwoń!

Zgoda na kontakt

Email

Kontakt@fesido.pl

Telefon

783617787

Adres

Zebrzydowice 352,

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

}

Godziny pracy

Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00

Weekend: Zamknięte

l

Dane Firmy

NIP: 5512639707

REGON: 383117231