ulotka reklamowa

Poznaj szczegóły!

Ulotka

Ulotka reklamowa kompendium wiedzy o firmie

Ulotka reklamowa jest powszechnie znanym narzędziem promocyjnym. Wykorzystywana w kontekście marketingowym od wielu lat, niezmiennie cieszy się ogromną popularnością. Zmienia się jej układ, format czy kolorystyka, ale nadal mamy do czynienia z niewielkim, papierowym folderem, którego produkcja jest tania i korzystna z punktu widzenia zamawiającego.

Co musi zawierać profesjonalnie wykonana ulotka reklamowa?

Mogłoby się wydawać, że chyba każdy wie, co powinna zawierać ulotka reklamowa. Tymczasem po wydruku, kiedy nabywca otrzymuje do ręki gotowy produkt, nagle uświadamia sobie, że zapomniał dodać informacje, które z jego punktu widzenia były niezwykle ważne. Warto usystematyzować wiedzę, zanim zgłosimy się do projektanta i przedstawimy mu wytyczne.

Dane przedsiębiorstwa. To akurat oczywiste. W końcu zachęcamy potencjalnego klienta do skorzystania z naszych usług, więc musi wiedzieć, jak się nazywamy i gdzie nas szukać. Wyłuszczenie wszystkich możliwych alternatyw kontaktu (telefon, mail) jest obowiązkowe. Jednak czy namiary mają znajdować się w najwidoczniejszym miejscu? Nie, lepiej umieścić je z tyłu, bo wzrok oglądającego ma przykuwać albo chwytliwe hasło reklamowe, albo nietuzinkowa grafika, odróżniająca prospekt od pozostałych.

Wymyślenie oryginalnego sloganu lub stworzenie intrygującego obrazka nie jest łatwe, dlatego dobrze zdać się na pomoc specjalisty. Gdy zostanie to już doprecyzowane, w dalszej kolejności należy skupić się na opisie. Zwięzły, napisany w stylu przystępnym dla czytelnika, pomoże szybko zrozumieć charakter prowadzonego biznesu.

Kierowana do określonej grupy docelowej ulotka reklamowa

Właściciel firmy liczy na współpracę ze zdefiniowaną grupą konsumentów, gwarantującą stałe dochody. Do nich kieruje swoje usługi i produkty i dla nich wciąż się rozwija, starając się zaspokoić ich potrzeby. Cały czas zdobywa doświadczenie i dostosowuje się do wymagań rynku, poza tym nie może zapominać o konkurencji, bo ta tylko czeka na jego potknięcie. Ulotka reklamowa zatem nie tylko promuje, ale jednocześnie jest próbą kontaktu z odbiorcami i opcją przedstawienia nowych rozwiązań wdrożonych do zakładu pracy. Ma informować, zachęcać, a echo spowodowane jej odzewem daje odpowiedź, czy przedsięwzięte środki przyniosły oczekiwany efekt. Grupy docelowe mogą być różne. Czasem są to osoby w określonym wieku, jednak częściej to ludzie o konkretnych zainteresowaniach, koncentrujący swoją uwagę na danej branży. I właśnie do nich ma trafić ulotka reklamowa.

Jeżeli zajmujemy się wyrobem maszyn, trudno, żebyśmy proponowali folder w jaskrawych kolorach ze zdjęciami w krzywo osadzonych ramkach, podpisanych finezyjną czcionką. Design musi odzwierciedlać specyfikę interesu. Zdecydowanie się na stylistyczną wariację broszury jest zabiegiem ryzykownym i rzadko determinującym sukces. Oczekujemy poważnego traktowania ze strony kupujących, więc my także traktujmy ich w podobny sposób.

Skuteczna prowokacja, czyli ulotka reklamowa formą pokusy

A teraz coś zupełnie nieoczywistego ? spraw, by Twoja ulotka reklamowa kusiła.

Oczywiście nie mówimy tu o sprowadzaniu na manowce zbłąkanych ludzkich dusz, ale o biznesowym kuszeniu. Wpłyń na świadomość adresata. Zmuś go do zastanowienia się nad tym, co przed chwilą zobaczył. Niech jeszcze raz przebiegnie wzrokiem po prospekcie, zatrzyma się tu i ówdzie, pokiwa głową z aprobatą i pomyśli: ?To jest to?. A potem niech wyciągnie telefon i zadzwoni do siedziby Twojego podmiotu, by dowiedzieć się więcej. Kiedy zaczniecie rozmawiać, wszystko zależy od Ciebie bądź Twoich pracowników. Ulotka reklamowa wykonała swoje zadanie i Ty, mając na linii rozmówcę, już to wiesz.

Co zrobić, by doszło do wyżej opisywanej sytuacji? Najczęściej wystarczy dobitna zachęta. ?Zgłoś się do nas, by poznać szczegóły i otrzymać atrakcyjny prezent!?. ?Taka okazja zdarza się niezwykle rzadko, nie zwlekaj i dzwoń!?. ?Odwiedź stronę www, czeka tam na Ciebie niespodzianka!?. Niby to takie proste, a tak wielu o tym zapomina.

Oszczędna w słowa ulotka reklamowa

Większość osób jest wzrokowcami. Prześlizgujemy się po tekście, ignorując mało istotną treść, by wyłapać najważniejsze zagadnienia. Żyjemy szybko, szkoda nam czasu na błahe rzeczy, bo liczy się każda sekunda. Postaraj się, by Twoja ulotka reklamowa nie znalazła się w stosie papierzysk do wyrzucenia. Atrakcyjny design sprawi, że zostanie wyłowiona z zalegającej w skrzynce na listy korespondencji i innych ogłoszeń. Jednak jeśli po odwinięciu skrzydełek czy przewróceniu na drugą stronę odbiorca znajdzie zapisaną maczkiem przestrzeń, to westchnie zdegustowany, zgniecie arkusz i ciśnie go do kosza. Uchroń się przed podobnym zjawiskiem. Dołóż wszelkich starań, by opis był rzeczowy i nieprzesadzony. Nie lej wody, przecież sam lubisz być konkretny.

Ulotka reklamowa na miarę oczekiwań

Sami prowadzimy biznes, więc doskonale wiemy, jak ważna jest promocja. Wszechobecna cyfryzacja stwarza ogromne możliwości reklamowe, ale stara, dobra ulotka reklamowa nie wyszła i przez wiele długich lat z pewnością nie wyjdzie z mody. Chcesz, aby Twoja ulotka reklamowa przyćmiła konkurencyjne foldery? Masz świetny pomysł, ale nie za bardzo wiesz, jak go urzeczywistnić? Potrzebujesz pomocy wykwalifikowanego grafika, który prędko i sprawnie przeniesie na papier Twoją wizję? Zgłoś się do nas. Razem wykonamy trafiającą w gusta konsumentów broszurę. Dzięki niej klienci chętnie będą odwiedzać Twoją stronę internetową bądź osobiście pofatygują się do siedziby sklepu. Ta niepozorna reklama przyczyni się do poprawy ekonomicznej Twojego interesu.

Zobacz podobne projekty

Kliknij w obrazek i dowiedz się więcej!

ulotka reklamowa
projektowanie ulotki reklamowej

Formularz kontaktowy

Napisz lub zadzwoń!

Zgoda na kontakt

Email

Kontakt@fesido.pl

Telefon

783617787

Adres

Ul. Kapelanka 12,
30-347 Kraków

}

Godziny pracy

Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00

Weekend: Zamknięte

l

Dane Firmy

NIP: 5512639707

REGON: 383117231