Ulotka jednostronna - podstawowa forma reklamy

Poznaj szczegóły!

Ulotka

Przedsiębiorcy, którzy chcą zasygnalizować swoją obecność na rynku, często korzystają z małych i sprawdzonych form reklamy, takich jak ulotki jednostronne lub wizytówki.

Ulotka jednostronna – wsparcie dla Twojej działalności

Jeśli chcesz przekazać potencjalnym klientom krótką i zwięzłą wiadomość, nie warto zużywać do tego dużej ilości papieru. Informacja o nowo powstałym sklepie, ciekawej ofercie lub promocji może bez problemu zmieścić się na kartce wielkości smartfonu lub mniejszej. Idealnie nadadzą się do tego ulotki jednostronne.

Na pojedynczej stronie możemy umieścić krótki tekst, np. zachęcający do odwiedzenia punktu stacjonarnego lub do wejścia na stronę internetową. Może się tam znaleźć grafika, która w wielu przypadkach jest znacznie bardziej skuteczna w przyciąganiu uwagi niż komunikat tekstowy. Dobre usługi graficzne to podstawa przy projektowaniu zgrabnej i skutecznej ulotki. Ulotka jednostronna to pojedynczy, mały, treściwy zastrzyk informacyjny, który może przykuć uwagę odbiorcy i skierować go do Ciebie. Wybór tej formy reklamy jest ergonomicznym i relatywnie tanim rozwiązaniem.

Podobnie wygląda sytuacja w przypadku wizytówek. Tutaj do dyspozycji mamy jeszcze mniejszą powierzchnię. Zamieszczona tam prezentacja firmy musi być przemyślana, tak aby efektywnie wykorzystać miniaturowy format. Powinna zawierać najważniejsze informacje, które pomogą klientowi szybko skojarzyć jej treść z określoną branżą lub usługą. Dobrze jest, jeżeli zawiera informacje, które pozwolą na łatwe odnalezienie marki w przestrzeni wirtualnej lub materialnej. Wizytówki zazwyczaj drukowane są na twardym papierze, przez co są trwalsze niż ulotki jednostronne.

Oryginalne podejście do reklamy

W naszym otoczeniu znajduje się wiele reklam. By przebić się przez gąszcz informacji i ofert, trzeba być kreatywnym. Ciekawy design decyduje dziś o skuteczności reklamy. Warto zaskakiwać odbiorców, ponieważ wówczas angażujemy ciekawość, a przecież każdy z nas lubi odkrywać. Czasami wystarczy interesujące lub tajemnicze hasło i kod QR, który pozwoli dotrzeć do miejsca, gdzie prezentowana jest treść. Kody są doskonałym rozwiązaniem, jeśli chcemy, aby potencjalny klient dotarł do określonej strony internetowej. Zeskanowanie kodu jest łatwiejsze niż wpisywanie całych haseł lub linków. Gwarantuje to lepsze statystyki odwiedzin naszych witryn internetowych. Ulotka jednostronna skłania do użycia infografik i posłużenia się komunikatami obrazkowymi.

Formularz kontaktowy

Napisz lub zadzwoń!

Zgoda na kontakt

Email

Kontakt@fesido.pl

Telefon

783617787

Adres

Ul. Kapelanka 12,
30-347 Kraków

}

Godziny pracy

Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00

Weekend: Zamknięte

l

Dane Firmy

NIP: 5512639707

REGON: 383117231