Blog
WARTOŚCIOWE ARTYKUŁY I PORADNIKI

Co to jest favicon i Open Graph? Czym jest i za co odpowiada?
Co wybrać – projektowanie płaskie czy warstwowe?
Jak zaprojektować wizytówkę? Co powinna zawierać?
Co to jest lakier wybiórczy? Czym jest, a czym nie jest?
Wyszukiwanie obrazem – co to jest i jak działa?
Co to jest proof cyfrowy? Praktyczne rady!
Typografia – co to jest? Proste wyjaśnienie!
Typografia – co to jest? Typografia ma wiele definicji. Poszukiwania znaczenia tego słowa można rozpocząć od dziedziny tradycyjnego druku. Typografia może oznaczać sposób stosowania czcionek drukarskich lub układu graficznego zadrukowywanej strony. Współcześnie to...
Po co, gdzie i jak zarejestrować logo i nazwę firmy?
Co to jest i dlaczego warto wybrać hot-stamping?
CMYK, RGB, PANTONE ? różnice w przestrzeniach barw
Gdzie szukać fontów do projektów graficznych?
Kreatory logo online, a indywidualny projekt logo
Co to jest oraz co powinna zawierać księga znaku?
Co to jest, jak działa oraz jak wygląda wykrojnik?
Rola grafiki w wojnie informacyjnej – Zagrożenie dla wszystkich!
Kolory oraz rzeczy, których nie należy umieszczać w logo
W jakim formacie zapisywać pliki graficzne?
Przygotowując projekty w programach graficznych możemy zapisywać i eksportować je w przeróżnych formatach. Jakie z nich możemy lub powinniśmy stosować w konkretnych sytuacjach? Od czego zależy dobór parametrów przy eksporcie?Wektor czy raster? Głównym czynnikiem,...
Czym jest mockup i kiedy się go stosuje? Jakie są zalety stosowania mockupów?
Jak zaprojektować idealne opakowanie produktowe?
Jakie są formaty papieru i czym się różnią?
Wymiary wizytówki – jaki rozmiar powinna mieć wizytówka?
Jak wygląda przygotowanie do druku? Poradnik Fesido
Jak zaprojektować spersonalizowane opakowanie?
Czym jest identyfikacja wizualna? Czy jest ważna?
Jak zaprojektować katalog? Jak wygląda tworzenie katalogów produktów?
Tradycyjne formy reklamy produktów, takiej jak np. drukowany katalog czy broszura prezentacyjna, coraz częściej zastępowane są ich cyfrową wersją. Jak zrobić katalog produktów PDF? To wyzwanie dla projektantów graficznych, wymagające połączenia aspektu atrakcyjności...
Czym jest opracowanie graficzne i dlaczego jest ważne?
Jak zrobić ulotkę reklamową, która przyciągnie klienta?
Reklama to podstawowy element każdej strategii marketingowej. Biorąc pod uwagę tego typu kampanie, wiele osób oczyma wyobraźni widzi ogłoszenia w telewizji, prasie, bądź Internecie, które często są pomijane przez odbiorców, bo bywają nachalne i blokują dostęp do...
Co to jest infografika? Jak tworzyć kreatywne infografiki?
Infografika – co to znaczy? Aby udzielić odpowiedzi na tytułowe pytania, zastanówmy się nad definicją pojęcia "infografika". Według wielu źródeł najprostszym wyjaśnieniem tego pojęcia jest określenie infografiki jako wizualizacji informacji. To sztuka atrakcyjnej...
Słownik pojęć graficznych. Niezbędnik do współpracy z grafikiem!
Graficy, to jedna z tych grup zawodowych, która posługuje się swoim specyficznym branżowym językiem.Jak zatem zrozumieć, to co mówią?Zapoznaj się z naszym słownikiem pojęć graficznych, który ułatwi Ci komunikację z grafikiem.
Czym są poprawki i kiedy grafik może Ci odmówić?
Mogłoby się wydawać, że przecież każdy wie, o co chodzi. Profesjonalni graficy są ekspertami w swojej dziedzinie, więc powinni wiedzieć jak wpasować twoje nowe pomysły do istniejącego projektu. Poprawki często się zdarzają ? to...