Katalogi firmowe

 

 

Katalogi firmowe – wizytówka Twojej firmy

Katalogi firmowe pozostają jedną z najpowszechniejszych i najczęściej wybieranych form prezentowania oferty biznesowej firmy. Wpływają nie tylko na wyniki sprzedaży, ale również na wizerunek firmy. Stanowią przydatne narzędzie marketingowe i są chętnie wykorzystywane w trakcie spotkań biznesowych. Tradycyjny, drukowany katalog firmowy daje możliwość dość szczegółowego i atrakcyjnego wizualnie przedstawienia usług i produktów. Obecnie coraz więcej firm decyduje się na katalogi cyfrowe, co jest rozwiązaniem bardziej innowacyjnym i ekologicznym, ale równie skutecznym. W naszym studiu realizujemy oba rodzaje zamówień.

Projektowanie katalogów firmowych

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym narzędziem promocyjnym pozostaje dla wielu firm katalog firmowy. Dlatego projektując katalogi firmowe zwracamy szczególną uwagę na dostosowanie ich do potrzeb firmy. Szczególnie ważna jest dla nas szata graficzna – dbamy o identyfikację wizualną, kolorystykę, proporcje w rozmieszczeniu informacji i zdjęć. Wiemy, jak wyeksponować logo firmy i zwrócić uwagę odbiorcy na powiązane z nim, najważniejsze treści prezentowane w katalogu. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, dobierając formę, treść, rodzaj i format katalogu do zapotrzebowania i profilu firmy. Na każdym etapie projektowania katalogu pozostajemy w kontakcie z klientem, by zapewnić mu produkt końcowy najwyższej jakości. Konsultujemy stronę merytoryczną i estetyczną publikacji, dbamy o atrakcyjność i efektywność komunikacyjną naszego katalogu, czuwamy na drukiem u naszych partnerów. Do każdego etapu pracy nad projektem podchodzimy równie rzetelnie. Projektując katalogi firmowe zawsze mieścimy się w terminie i szanujemy budżet naszych klientów

    Katalog firmowy – pierwsze wrażenie

    Katalog firmowy jest często pierwszym etapem kontaktu konsumenta z firmą. Trzymając go w rękach odbiorca wyrabia sobie opinię nie tylko na temat oferty firmy, ale również na temat standardów pracy oraz wartości przez nią prezentowanych. Starannie przygotowany katalog może przekonać konsumenta do tego, że jego potrzeby zostaną zrozumiane i zaspokojone. Widząc dobrze opracowany, starannie przemyślany i atrakcyjnie wydany katalog firmowy potencjalny klient nabiera zaufania do firmy i przekonania, że ma do czynienia z profesjonalistami. W biznesie, tak samo jak i w innych dziedzinach życia, pierwsze wrażenie jest nie do przecenienia. Zdajemy sobie z tego sprawę i pomagamy naszym klientom zadbać, by było ono jak najlepsze.

    Katalogi produktowe – sprawdzone narzędzia marketingowe

    Katalogi produktowe, niezmiennie od wielu lat, pozostają podstawowymi narzędziami marketingowymi stanowiąc jeden z najskuteczniejszych nośników informacji i reklamy produktów oraz wydarzeń i przedsięwzięć. Katalogi dedykowane konkretnym produktom i projektom są formą prezentacji szczególnie ciekawą dla klienta. Nasze studio realizuje kompleksowe zamówienia związane z projektowaniem katalogów produktowych i nadzorem ich wydruku u naszych partnerów. W naszym studiu projektujemy również nowoczesne i ekologiczne katalogi produktów w wersji cyfrowej do prezentacji online, zarówno na stronach www, jak i w mediach społecznościowych.

    Jakie funkcje spełniają katalogi produktów?

    Katalog produktowy w prosty i przejrzysty sposób umożliwia przedstawienie najważniejszych aspektów oferty handlowej czy zalet wydarzenia. Podstawową funkcją katalogu jest oczywiście wzbudzenie zainteresowanie klienta ofertą i skuteczne zachęcenie go do skorzystania z niej. Nie jest to jednak jedyna funkcja katalogów produktowych. Ze względu na swoje walory estetyczne katalogi budują silną identyfikację wizualną prezentowanej marki.

    Katalogi produktów – skuteczność działania

    Oczywistym celem tworzenia materiałów reklamowych takich jak katalogi produktów, jest chęć pozyskania klientów i realizacja założeń marketingowych firmy. Dlatego dobrze zaprojektowany katalog musi działać na klienta wywołując w nim efekt w postaci interakcji z produktem. Jasne jest, że wymarzona reakcją klienta jest decyzja o zakupie jednego lub większej ilości produktów z katalogu. Jednakże katalogi produktowe przygotowuje się z wykorzystaniem strategii komunikacji wizualnej, mając na uwadze o długofalowe oddziaływanie na klientów. Skuteczność tych materiałów reklamowych rozkłada się w czasie i jest oceniana w skali sezonów a nawet lat.

    Katalogi produktowe, a foldery promujące wydarzenia i projekty

    W wymiarze marketingowym, katalogi produktowe prezentujące ofertę handlową bądź usługową firmy i foldery promujące np. wydarzenia kulturalne stanowią podobny rodzaj materiałów reklamowych. Podobieństwo ich sposobu oddziaływania na odbiorcę wzrasta szczególnie, jeśli katalogi produktów rozprowadzane są na targach lub eventach z udziałem artystów i publiczności. W obu przypadkach katalogi, oprócz funkcji marketingowej pełnić będą również funkcję pamiątkową. Ten aspekt oddziaływania materiałów reklamowych na odbiorcę wpisuje się w ich podstawowe przeznaczenie – zarówno w trakcie wydarzenia, jak i długo po jego zakończeniu – wywołuje pozytywny stosunek klienta do marki, wydarzenia i produktu.

    Marketingowe funkcje katalogów produktowych

    Katalogi produktów prezentujące wyroby lub ofertę handlową konkretnej firmy pozwalają klientom w prostej i przyjemnej formie zapoznać się z podstawowymi informacjami o produkcie, jego parametrami technicznymi i specyfiką eksploatacji. W przypadku katalogu wydarzenia lub projektu – klient zapoznaje się z najważniejszymi informacjami o przedsięwzięciu i całą gamą specjalistycznych treści. Katalogi produktowe przykuwają uwagę zarówno do elementów identyfikacji wizualnej, jak i do strategicznych treści oferty.  Foldery te rozbudzają wyobraźnię i zapadają w pamięć klienta, przez co stanowią doskonałe narzędzia marketingowe. Katalogi produktowe można wykorzystywać w czasie rzeczywistym, podczas bezpośredniej prezentacji i sprzedaży produktu w salonie. Można potraktować je również jako narzędzia wspierające sprzedaż w szerszej perspektywie czasowej. Ich prostym walorem jest fakt, że klienci mogą wziąć katalog do ręki i w dogodnym momencie zagłębić się w jego zawartość. Dobry projektant wie jak sprawić, żeby w efekcie przeglądania katalogu zainteresowanie klienta produktami wzrosło, a jego stosunek do promowanej marki stał się bardziej pozytywny i mocniej zakorzeniony w pamięci. 

        Katalogi produktów służą i cieszą

        Oprócz funkcji marketingowej katalogi produktowe często spełniają również funkcję estetyczną lub pamiątkową. Dobry katalog produktowy, pełny pięknych zdjęć i ciekawych treści jest – jak coffee table book lub ulubione kolorowe czasopismo – często przeglądany nie tylko z ciekawości, ale też dla przyjemności. Dlatego katalogi produktowe projektowane w naszej firmie to nie tylko skuteczne narzędzia biznesowe, ale też kolorowe przyjemne dla oka i miłe w dotyku przedmioty.

        Dobrze zaprojektowane katalogi produktowe

        Można śmiało powiedzieć, że dobrze zaprojektowany katalog jest jak skuteczny doradca klienta. W związku z tym szczególnie ważny jest dla nas proces przygotowań i ustaleń między kontrahentami i naszym studiem. Etap ustaleń potrzeb i wstępnego określenia kierunku naszej pracy traktujemy szczególnie uważnie. Zależy nam szczególnie na zapoznaniu się ze specyfiką zamówienia, potrzebami klienta i potencjałem produktów. Również tym wizualnym. Cenimy sobie jasne określenie wzajemnych oczekiwań i założeń. Dobra komunikacja z naszymi klientami jest dla nas gwarancją profesjonalnego zaufania i podstawą satysfakcji ze współpracy. Wszystkie nasze projekty realizujemy z najwyższą troską o szczegóły, atrakcyjność i skuteczność projektu. Nasze katalogi produktowe spełniają funkcje użytkowe i estetyczne, są przejrzyste, ale i charakterystyczne. Łatwo wpadają w oko, klarownie prezentują treść oferty i zapadają w pamięć klienta. Nasze katalogi produktowe mogą mieć formę minimalistyczną i zaskakiwać wyważoną lecz wysmakowana estetyką; mogą też uwodzić bogatą kolorystyką i najwyższą jakością zdjęć.  

        Katalogi firmowe a ekologia

        Dbałość o środowisko jest jednym z priorytetów naszego zespołu. Dlatego wszystkie nasze tradycyjne katalogi firmowe drukowane są na papierze ekologicznym wysokiej jakości. Współpracujemy z drukarniami oferującymi druk przyjazny środowisku. Wiemy, że w obecnym świecie również dla konsumentów ekologia staje się coraz ważniejsza – dlatego chętnie podejmujemy się projektów, które mają na celu ograniczenie zużycia papieru. W naszej ofercie znajdą Państwo katalogi cyfrowe, których jakość i styl w niczym nie odstają od katalogów tradycyjnych. Jesteśmy otwarci na wszelkie innowacyjne rozwiązania, które stawiają na dbałość o środowisko.

        Szukasz kompleksowych rozwiązań?
        Zapraszamy do współpracy!

        Dobrze przygotowane projekty katalogów produktowych stanowią podstawę ich wersji online. Przy bardzo niewielkich modyfikacjach te same materiały można prezentować także w innych kanałach reklamowych, jak strony www czy social media. Niezależnie czy projektujemy katalogi produktowe do druku czy w wersji cyfrowej robimy to tak samo profesjonalnie.

        W naszym zespole łączymy artystyczne pasje i profesjonalne umiejętności absolwentów ASP z rzetelnością drukarskiego rzemiosła i terminowością. Gwarantujemy, że efekty tego połączenia zadowolą najbardziej wymagających klientów.

        Formularz kontaktowy

        Napisz lub zadzwoń!

        Zgoda na kontakt

        Telefon

        Adres

        ul. Kapelanka 12,
        30-347 Kraków

        }

        Godziny pracy

        Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00
        Weekend: Zamknięte