Katalogi firmowe – wizytówka Twojej firmy
Katalogi firmowe pozostają jedną z najpowszechniejszych i najczęściej wybieranych form prezentowania oferty biznesowej firmy. Wpływają nie tylko na wyniki sprzedaży, ale również na wizerunek firmy. Stanowią przydatne narzędzie marketingowe i są chętnie wykorzystywane w trakcie spotkań biznesowych. Tradycyjny, drukowany katalog firmowy daje możliwość dość szczegółowego i atrakcyjnego wizualnie przedstawienia usług i produktów. Obecnie coraz więcej firm decyduje się na katalogi cyfrowe, co jest rozwiązaniem bardziej innowacyjnym i ekologicznym, ale równie skutecznym.
W naszym studiu realizujemy oba rodzaje zamówień.
Projektowanie katalogów firmowych
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym narzędziem promocyjnym pozostaje dla wielu firm katalog firmowy. Dlatego projektując katalogi firmowe zwracamy szczególną uwagę na dostosowanie ich do potrzeb firmy. Szczególnie ważna jest dla nas szata graficzna, dbamy o identyfikację wizualną, kolorystykę, proporcje w rozmieszczeniu informacji i zdjęć. Wiemy, jak wyeksponować logo firmy i zwrócić uwagę odbiorcy na powiązane z nim, najważniejsze treści prezentowane w katalogu. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, dobierając formę, treść, rodzaj i format katalogu do zapotrzebowania i profilu firmy. Na każdym etapie projektowania katalogu pozostajemy w kontakcie z klientem, by zapewnić mu produkt końcowy najwyższej jakości. Konsultujemy stronę merytoryczną i estetyczną publikacji, dbamy o atrakcyjność i efektywność komunikacyjną naszego katalogu, czuwamy na drukiem u naszych partnerów. Do każdego etapu pracy nad projektem podchodzimy równie rzetelnie. Projektując katalogi firmowe zawsze mieścimy się w terminie i szanujemy budżet naszych klientów
Szacunkowa wycena
- Stopnia skomplikowania,
- Zakresu zadania,
- Czasu realizacji,
- Formy wspłópracy.
Katalog firmowy – pierwsze wrażenie
Katalog firmowy jest często pierwszym etapem kontaktu konsumenta z firmą. Trzymając go w rękach odbiorca wyrabia sobie opinię nie tylko na temat oferty firmy, ale również na temat standardów pracy oraz wartości przez nią prezentowanych. Starannie przygotowany katalog może przekonać konsumenta do tego, że jego potrzeby zostaną zrozumiane i zaspokojone. Widząc dobrze opracowany, starannie przemyślany i atrakcyjnie wydany katalog firmowy potencjalny klient nabiera zaufania do firmy i przekonania, że ma do czynienia z profesjonalistami. W biznesie, tak samo jak i w innych dziedzinach życia, pierwsze wrażenie jest nie do przecenienia. Zdajemy sobie z tego sprawę i pomagamy naszym klientom zadbać, by było ono jak najlepsze.
FACHOWE PROJEKTOWANIE KATALOGÓW – WSPARCIE DOBREGO WIZERUNKU FIRMY
Katalogi firmowe i reklamowe to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod budowania dobrego obrazu firmy, atrakcyjnej prezentacji produktów i usług, przekazywania informacji i podtrzymywania kontaktu z przyszłymi klientami czy partnerami biznesowymi. Niewątpliwie folder firmowy, magazyn reklamowy czy katalogi on-line są – tuż po firmowej stronie internetowej – najbardziej wizerunkowymi produktami, dlatego ważne, by były dobrze przemyślane i profesjonalnie przygotowane.
Marketingowe funkcje katalogów produktowych
Katalogi produktów prezentujące wyroby lub ofertę handlową konkretnej firmy pozwalają klientom w prostej i przyjemnej formie zapoznać się z podstawowymi informacjami o produkcie, jego parametrami technicznymi i specyfiką eksploatacji. W przypadku katalogu wydarzenia lub projektu, klient zapoznaje się z najważniejszymi informacjami o przedsięwzięciu i całą gamą specjalistycznych treści. Katalogi produktowe przykuwają uwagę zarówno do elementów identyfikacji wizualnej, jak i do strategicznych treści oferty. Foldery te rozbudzają wyobraźnię
i zapadają w pamięć klienta, przez co stanowią doskonałe narzędzia marketingowe. Katalogi produktowe można wykorzystywać w czasie rzeczywistym, podczas bezpośredniej prezentacji
i sprzedaży produktu w salonie. Można potraktować je również jako narzędzia wspierające sprzedaż w szerszej perspektywie czasowej. Ich prostym walorem jest fakt, że klienci mogą wziąć katalog do ręki i w dogodnym momencie zagłębić się w jego zawartość. Dobry projektant wie jak sprawić, żeby w efekcie przeglądania katalogu zainteresowanie klienta produktami wzrosło, a jego stosunek do promowanej marki stał się bardziej pozytywny i mocniej zakorzeniony w pamięci.
Katalogi produktów służą i cieszą
Oprócz funkcji marketingowej katalogi produktowe często spełniają również funkcję estetyczną lub pamiątkową. Dobry katalog produktowy, pełny pięknych zdjęć i ciekawych treści jest jak coffee table book lub ulubione kolorowe czasopismo, często przeglądany nie tylko z ciekawości, ale też dla przyjemności. Dlatego katalogi produktowe projektowane w naszej firmie to nie tylko skuteczne narzędzia biznesowe, ale też kolorowe przyjemne dla oka i miłe w dotyku przedmioty.
Katalogi produktowe – sprawdzone narzędzia marketingowe
Katalogi produktowe, niezmiennie od wielu lat, pozostają podstawowymi narzędziami marketingowymi stanowiąc jeden z najskuteczniejszych nośników informacji i reklamy produktów oraz wydarzeń i przedsięwzięć. Katalogi dedykowane konkretnym produktom i projektom są formą prezentacji szczególnie ciekawą dla klienta. Nasze studio realizuje kompleksowe zamówienia związane z projektowaniem katalogów produktowych i nadzorem ich wydruku
u naszych partnerów. W naszym studiu projektujemy również nowoczesne
i ekologiczne katalogi produktów w wersji cyfrowej do prezentacji online, zarówno na stronach www, jak i w mediach społecznościowych.
Jakie funkcje spełniają katalogi produktów?
Katalog produktowy w prosty i przejrzysty sposób umożliwia przedstawienie najważniejszych aspektów oferty handlowej czy zalet wydarzenia. Podstawową funkcją katalogu jest oczywiście wzbudzenie zainteresowanie klienta ofertą
i skuteczne zachęcenie go do skorzystania z niej. Nie jest to jednak jedyna funkcja katalogów produktowych.
Ze względu na swoje walory estetyczne katalogi budują silną identyfikację wizualną prezentowanej marki.
Katalogi produktów - skuteczność działania
Oczywistym celem tworzenia materiałów reklamowych takich jak katalogi produktów, jest chęć pozyskania klientów i realizacja założeń marketingowych firmy. Dlatego dobrze zaprojektowany katalog musi działać na klienta wywołując
w nim efekt w postaci interakcji z produktem. Jasne jest, że wymarzona reakcją klienta jest decyzja o zakupie jednego lub większej ilości produktów z katalogu. Jednakże katalogi produktowe przygotowuje się z wykorzystaniem strategii komunikacji wizualnej, mając na uwadze o długofalowe oddziaływanie na klientów. Skuteczność tych materiałów reklamowych rozkłada się w czasie i jest oceniana
w skali sezonów a nawet lat.
Katalogi produktowe, a foldery promujące wydarzenia i projekty
W wymiarze marketingowym, katalogi produktowe prezentujące ofertę handlową bądź usługową firmy i foldery promujące np. wydarzenia kulturalne stanowią podobny rodzaj materiałów reklamowych. Podobieństwo ich sposobu oddziaływania na odbiorcę wzrasta szczególnie, jeśli katalogi produktów rozprowadzane są na targach lub eventach z udziałem artystów i publiczności.
W obu przypadkach katalogi, oprócz funkcji marketingowej pełnić będą również funkcję pamiątkową. Ten aspekt oddziaływania materiałów reklamowych na odbiorcę wpisuje się w ich podstawowe przeznaczenie, zarówno w trakcie wydarzenia, jak i długo po jego zakończeniu wywołuje pozytywny stosunek klienta do marki, wydarzenia i produktu.
PROJEKTOWANIE KATALOGÓW
zdecydowanie należy zlecać wyspecjalizowanym grafikom i firmom projektowym. Tylko wtedy można mieć pewność, że zostaną przygotowane w oparciu o najwyższe standardy, będą skutecznie wspierać budowę pozytywnego wizerunku i sukcesywnie wzmacniać rynkową pozycję przedsiębiorstwa. Taki folder, doskonale przygotowany, estetyczny, spójny z kolorystyką i wizerunkiem firmy, oryginalny i atrakcyjny wizualnie, będzie dla klienta i kontrahenta świetną wizytówką i obiecującą zapowiedzią jakości przyszłego kontaktu.
Projektowanie katalogów reklamowych – synergia formy i treści
Projektowanie katalogów reklamowych powinno przede wszystkim koncentrować się wokół sfery wizualnej magazynów. Wygląd, rozplanowanie elementów, kolory, grafika i fotografie będą pierwszą rzeczą, jaką zobaczy odbiorca, ważne więc, by były przyciągające i atrakcyjne. Tak, by z chęcią chciało się zaglądać do katalogu
w poszukiwaniu ważnych danych, cech produktów czy kluczowych informacji. A także, by magazyn reklamowy pozytywnie kojarzył się z wysoką jakością oferty
i współpracy.
Katalog firmowy pełni zarówno informacyjną, jak i reklamową funkcję, dlatego istotne będzie umiejętne zrównoważenie i zharmonizowanie obu warstw w projekcie – sfery wizualnej i sfery tekstowej. Choć to zadanie niełatwe, a projektowanie katalogów firmowych będzie wymagać specjalistycznych umiejętności graficznych
i marketingowych, na nasz doświadczony i twórczy zespół możesz liczyć! Zrobimy to najlepiej – tak, by zarazem skutecznie przyciągać uwagę klienta
i zatrzymywać ją na długo, a jednocześnie sprawić, że z chęcią będzie wracał do otrzymanych materiałów.
Dobrze zaprojektowane katalogi produktowe
Można śmiało powiedzieć, że dobrze zaprojektowany katalog jest jak skuteczny doradca klienta.
W związku z tym szczególnie ważny jest dla nas proces przygotowań i ustaleń między kontrahentami i naszym studiem. Etap ustaleń potrzeb i wstępnego określenia kierunku naszej pracy traktujemy szczególnie uważnie. Zależy nam szczególnie na zapoznaniu się ze specyfiką zamówienia, potrzebami klienta i potencjałem produktów. Również tym wizualnym. Cenimy sobie jasne określenie wzajemnych oczekiwań i założeń. Dobra komunikacja z naszymi klientami jest dla nas gwarancją profesjonalnego zaufania
i podstawą satysfakcji ze współpracy. Wszystkie nasze projekty realizujemy z najwyższą troską o szczegóły, atrakcyjność i skuteczność projektu.
Nasze katalogi produktowe spełniają funkcje użytkowe i estetyczne, są przejrzyste,
ale i charakterystyczne. Łatwo wpadają w oko, klarownie prezentują treść oferty
i zapadają w pamięć klienta. Nasze katalogi produktowe mogą mieć formę minimalistyczną
i zaskakiwać wyważoną lecz wysmakowana estetyką; mogą też uwodzić bogatą kolorystyką i najwyższą jakością zdjęć.
PROJEKTOWANIE KATALOGÓW FIRMOWYCH W STUDIU GRAFICZNYM FESIDO
Stworzymy dla Ciebie każdy rodzaj katalogu, jaki potrzebujesz, w niemal każdym formacie i we wskazanej kolorystyce. Projektowanie katalogów firmowych w naszej firmie odbywa się zawsze w stałym kontakcie z klientem, po szczegółowej konsultacji wstępnej. Jesteśmy w pełni otwarci na sugestie, propozycje i korekty możliwe do wprowadzenia. Ufając naszej wiedzy i umiejętnościom, oszczędzasz czas i pieniądze. Bowiem projekt katalogu, jaki przygotujemy, to doskonały, dopracowany pod każdym względem produkt w pełni gotowy do druku. Jest atrakcyjny cenowo i nie generuje dodatkowych kosztów.
W naszej ofercie znajdziesz projekty katalogów firmowych, reklamowych, magazyny ofertowe czy katalogi on-line. Ta ostatnia forma elektronicznego katalogu zapewni wygodną prezentację oferty produktowej, usługowej czy możliwości Twojej firmy i będzie świetną alternatywą dla tradycyjnych drukowanych form. Może uzupełniać sposób atrakcyjnej prezentacji produktów czy zastępować klasyczny, papierowy magazyn reklamowy. Będzie świetnym
i stosunkowo tanim rozwiązaniem dla firm, których produkty zmieniają się,
a katalogi wymagają bardzo częstych modyfikacji.
Jak w naszej firmie przebiega projektowanie katalogów?
Projektowanie katalogów reklamowych zawsze rozpoczynamy od gruntownego rozpoznania potrzeb naszych klientów. Chcemy wiedzieć wszystko, co będzie pomocne przy tworzeniu reklamowej kreacji, dogłębnie poznać preferencje i oczekiwania zleceniodawcy oraz potencjalnych odbiorców folderu. Zanim podpiszemy umowę, przedstawimy szczegóły oferty i omówimy warunki przyszłej współpracy. Następnie poprosimy o materiały, które zostaną umieszczone we wstępnym szkicu – zdjęcia i tekst, abyśmy na ich bazie mogli rozpocząć prace, których efektem będzie pierwszy projekt katalogu. Takich layoutów powstanie kilka – na ich bazie przeanalizujemy szczegóły
i dopracujemy wersję ostateczną produktu reklamowego.
PROJEKTOWANIE KATALOGÓW
w naszej firmie obejmuje również pośredniczenie w procesie druku – dobór formatu, orientacji, propozycje uszlachetnień. Współpracujemy z zaufaną drukarnią, wybraną przez nas ze względu na wysoki poziom obsługi i zawsze świetną jakość wydruku powierzonych jej zleceń. To wygodne rozwiązanie, z którego korzysta wielu naszych klientów – odbiorców cyfrowych realizacji.
Katalogi firmowe a ekologia
Dbałość o środowisko jest jednym z priorytetów naszego zespołu. Dlatego wszystkie nasze tradycyjne katalogi firmowe drukowane są na papierze ekologicznym wysokiej jakości. Współpracujemy z drukarniami oferującymi druk przyjazny środowisku. Wiemy, że w obecnym świecie również dla konsumentów ekologia staje się coraz ważniejsza, dlatego chętnie podejmujemy się projektów, które mają na celu ograniczenie zużycia papieru. W naszej ofercie znajdą Państwo katalogi cyfrowe, których jakość i styl w niczym nie odstają od katalogów tradycyjnych. Jesteśmy otwarci na wszelkie innowacyjne rozwiązania, które stawiają na dbałość o środowisko.
Możliwość personalizacji katalogów firmowych
Jednym z istotnych elementów, które mogą wnieść dodatkową wartość do katalogów firm, jest opcja ich personalizacji. Tego rodzaju podejście może sprawić, że odbiorcy poczują się bardziej docenieni i zainteresowani ofertą, gdyż zostaną osobiście włączeni do komunikacji firmy. Możemy również dostosować zawartość katalogów do konkretnych segmentów rynku, uwzględniając różne preferencje, potrzeby czy dane demograficzne grup odbiorców. Dzięki temu Twoja firma zdobędzie szansę lepszego dopasowania swojej oferty do indywidualnych oczekiwań klientów i skuteczniej przemówi do ich zainteresowań.
Nasze doświadczenie w obszarze projektowania katalogów firm pozwala nam zapewnić naszym klientom różnorodne opcje personalizacji materiałów. Wspólnie z klientem przeanalizujemy cele biznesowe oraz grupy docelowe, aby móc zaproponować najlepsze rozwiązania. Oprócz dodawania nazw i imion czy dostosowania do segmentów rynku możemy również uwzględnić preferowane kanały komunikacji, takie jak specjalne zniżki, oferty promocyjne lub indywidualne rekomendacje produktów. Tak, by każdy katalog był unikatowy i skrojony na miarę potrzeb i preferencji odbiorcy.
Dbamy o aktualizacje katalogów produktowych
Regularne aktualizacje katalogów produktów mają ogromne znaczenie dla utrzymania konkurencyjności na rynku. Odpowiednie zadbanie o tę sferę pozwala na prezentację zawsze najświeższej oferty i bieżące dostosowywanie jej do zmieniających się potrzeb klientów. Nie chodzi wyłącznie o dodawanie nowych produktówi usług, ale także
o aktualizację istniejących informacji, zmianę cennika czy wprowadzanie ulepszeń wizualnych. Aktualizowanie katalogów pozwala firmom prezentować się dynamicznie
i profesjonalnie, budując zaufanie i lojalność. Przy użyciu nowoczesnych narzędzi, takich jak systemy zarządzania treścią, proces aktualizacji może być jeszcze efektywniejszy
i bardziej uporządkowany.
Szukasz kompleksowych rozwiązań? Zapraszamy do współpracy!
Dobrze przygotowane projekty katalogów produktowych stanowią podstawę ich wersji online. Przy bardzo niewielkich modyfikacjach te same materiały można prezentować także w innych kanałach reklamowych, jak strony www czy social media. Niezależnie czy projektujemy katalogi produktowe do druku czy w wersji cyfrowej robimy to tak samo profesjonalnie.
W naszym zespole łączymy artystyczne pasje i profesjonalne umiejętności absolwentów ASP z rzetelnością drukarskiego rzemiosła i terminowością.
Gwarantujemy, że efekty tego połączenia zadowolą najbardziej wymagających klientów.
Formularz kontaktowy
Napisz do nas!
Telefon
Umów rozmowę poprzez formularz kontaktowy
Adres
ul. Kapelanka 12,
30-347 Kraków
Godziny pracy
Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00
Weekend: Zamknięte