Grafika do kampanii w Ads'ach

Poznaj szczegóły!

Grafika Adsy

Świetne, wysokiej klasy projekty graficzne każdego typu

Planujesz wprowadzenie do swojego sklepu internetowego nowych produktów i szukasz sposobów na skuteczną reklamę? Tworzysz nową markę i zależy Ci, by zaistniała w świadomości potencjalnych klientów? A może chcesz zwiększyć ruch na stronie oraz budować zasięgi? Banery AdWords pozwalają na dotarcie z reklamą do szerszego grona odbiorców. Sieć reklamowa Google to zbiór ponad dwóch milionów witryn, kanałów video i aplikacji – dzięki niej możesz dotrzeć do blisko 90% użytkowników Internetu na całym świecie. Wykorzystaj możliwości, jakie dają grafiki do kampanii w Adsach (AdWords), by zareklamować swoją markę lub produkty w najskuteczniejszy sposób!

Reklama graficzna – czym są banery AdWords i
dlaczego warto je wykorzystać?

Kampanie Ads

Sieć reklamowa Google Display Network (GDN) jest globalną siecią umożliwiającą pozyskiwanie klientów dzięki wyświetlaniu reklam graficznych i tekstowych na przykład podczas przeglądania przez nich stron internetowych, oglądania filmów w serwisie YouTube, korzystania z poczty Gmail czy aplikacji Mapy Google. Na pierwszy rzut oka grafiki do kampanii w Adsach niczym nie różnią się od innych internetowych reklam, jednak aby mogły zostać zaakceptowane przez system, muszą być zgodne z zasadami Google oraz spełniać ściśle określone wymogi techniczne.

Dlaczego warto zdecydować się na to rozwiązanie?

Odpowiednio zaplanowane i zrealizowane płatne działania w sieci reklamowej mogą przynieść wiele korzyści – zarówno bezpośrednich, jak i bardziej długofalowych, przynoszących korzyści w przyszłości. Do ich najważniejszych zalet zaliczamy:

możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców,
łatwość skierowania reklam do potencjalnych klientów z konkretnych grup docelowych,
różnorodne, atrakcyjne miejsca wyświetlania reklam,
możliwość wykorzystania interesujących grafik i materiałów video do zaprezentowania oferty.

Charakterystyczne banery AdWords zna chyba każdy z nas. To statyczne lub animowane reklamy składające się z obrazu i tekstu, których zadaniem jest przekierowanie klienta na stronę docelową po kliknięciu reklamy. Grafiki do kampanii Google Ads występują w różnych rozmiarach. Dzielą się również na statyczne – nieruchome i niedające się edytować w systemie Google Ads – oraz elastyczne, będące domyślnym rozwiązaniem w sieci reklamowej Google. Poszczególne grafiki do kampanii Google Ads tworzą kombinacje umożliwiające lepsze dopasowanie reklamy do docelowej grupy odbiorców i do rozmiarów powierzchni reklamowej. Niezależnie od wybranego rozwiązania konieczne jest przygotowanie grafik, które będą podstawą do tworzenia reklam. Co jeszcze należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu banerów reklamowych?

Wymiary grafik i nie tylko – zasady tworzenia banerów

Wymiary grafik

Google szczegółowo określa wymiary grafik wykorzystywanych na banerach, by móc dopasowywać konkretne formaty reklam do witryn, w których mają być wyświetlane. Rozwiązaniem preferowanym przez Google są elastyczne reklamy displayowe, które automatycznie dopasowują swój rozmiar do przestrzeni reklamowej. Zaletą tego rozwiązania jest osiąganie bardzo dobrych wyników, wadą – brak możliwości skontrolowania efektu końcowego.

Reklamy statyczne

Reklamy statyczne są z kolei przygotowywane przez grafika, dlatego masz pełen wgląd w ich przekaz i wygląd. Mając większy budżet, możesz sobie pozwolić na stworzenie grafik we wszystkich formatach plików; w przypadku bardziej ograniczonych zasobów najlepszym rozwiązaniem będzie skupienie się na najczęściej wykorzystywanych formatach. Najpopularniejsze wymiary grafik banerowych to:

☑  baner – 468 × 60 pikseli,
☑  długi baner – 728 × 90 pikseli,
☑  kwadrat – 200 × 200 lub 250 × 250 pikseli,
☑  średni prostokąt – 300 × 250 pikseli,
☑  duży prostokąt – 336 × 280 pikseli,
☑  wieżowiec – 120 × 600 pikseli,
☑  szeroki wieżowiec – 160 × 600 pikseli.

Kompozycja grafik

Istotną kwestią jest także kompozycja grafiki: elementy powinny być rozmieszczone w taki sposób, by z jednej strony przyciągać uwagę, z drugiej – nie powodować poczucia chaosu. Ogromne znaczenie ma również kolorystyka, która powinna odzwierciedlać system identyfikacji wizualnej firmy i jednocześnie wywołać u odbiorcy zamierzony efekt. Łączenie kolorów, dobór czcionki, wkomponowanie w baner logo firmy – wszystkie te aspekty trzeba wziąć pod uwagę podczas tworzenia projektu reklamy. Problematyczne może być również znalezienie odpowiedniego zdjęcia lub grafiki, ponieważ ze względu na licencję nie może to być obraz po prostu znaleziony w wyszukiwarce. Do stworzenia baneru możesz wykorzystać rozmaite programy graficzne lub… zlecić jego wykonanie profesjonalnej firmie. To najlepsze rozwiązanie, jeśli nie posiadasz żadnego doświadczenia w tworzeniu banerów reklamowych. Specjaliści przygotują dla Ciebie gotowe propozycje spełniające wszystkie warunki stawiane przez Google oraz dopasowane do aktualnych trendów w branży reklamowej.

Szukasz kompleksowych rozwiązań? Zapraszamy do współpracy!

Fesido to studio graficzne z dużym doświadczeniem. Zajmujemy się nie tylko tworzeniem grafik, ale również między innymi przygotowywaniem identyfikacji wizualnej dla firm czy projektowaniem gadżetów reklamowych. W ofercie mamy także pakiety graficzne, dzięki którym możesz zapewnić swojej firmie kompleksową obsługę graficzną na najwyższym poziomie. Nasi specjaliści nieustannie poszerzają wiedzę oraz podążają za najnowszymi trendami – doskonale radzą sobie z przygotowaniem zarówno nowoczesnych grafik na witryny WWW, jak i tradycyjnych ulotek reklamowych lub banerów. Dokładamy wszelkich starań, by świadczone przez nas usługi łączyły w sobie najwyższą jakość i atrakcyjną cenę. Dla naszych stałych klientów przygotowaliśmy również atrakcyjne rabaty. Nasze produkty cenią firmy nie tylko polskie, ale również zagraniczne. Grono zadowolonych klientów stale rozrasta się o kolejne lokalne firmy, międzynarodowe korporacje i instytucje publiczne. Dołącz do niego, jeśli zależy Ci na kompleksowej obsłudze graficznej.

Formularz kontaktowy

Napisz lub zadzwoń!

Zgoda na kontakt

Telefon

Adres

ul. Kapelanka 12,
30-347 Kraków

}

Godziny pracy

Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00
Weekend: Zamknięte