Katalogi produktowe

Poznaj szczegóły!

Katalogi 

Katalogi produktowe – sprawdzone narzędzia marketingowe

Katalogi produktowe, niezmiennie od wielu lat, pozostają podstawowymi narzędziami marketingowymi stanowiąc jeden z najskuteczniejszych nośników informacji i reklamy produktów oraz wydarzeń i przedsięwzięć. Katalogi dedykowane konkretnym produktom i projektom są formą prezentacji szczególnie ciekawą dla klienta. Nasze studio realizuje kompleksowe zamówienia związane z projektowaniem katalogów produktowych i nadzorem ich wydruku u naszych partnerów. W naszym studiu projektujemy również nowoczesne i ekologiczne katalogi produktów w wersji cyfrowej do prezentacji online, zarówno na stronach www, jak i w mediach społecznościowych.

Jakie funkcje spełniają katalogi produktów?

Katalog produktowy w prosty i przejrzysty sposób umożliwia przedstawienie najważniejszych aspektów oferty handlowej czy zalet wydarzenia. Podstawową funkcją katalogu jest oczywiście wzbudzenie zainteresowanie klienta ofertą i skuteczne zachęcenie go do skorzystania z niej. Nie jest to jednak jedyna funkcja katalogów produktowych. Ze względu na swoje walory estetyczne katalogi budują silną identyfikację wizualną prezentowanej marki.

Marketingowe funkcje katalogów produktowych

Katalogi produktów prezentujące wyroby lub ofertę handlową konkretnej firmy pozwalają klientom w prostej i przyjemnej formie zapoznać się z podstawowymi informacjami o produkcie, jego parametrami technicznymi i specyfiką eksploatacji. W przypadku katalogu wydarzenia lub projektu – klient zapoznaje się z najważniejszymi informacjami o przedsięwzięciu i całą gamą specjalistycznych treści. Katalogi produktowe przykuwają uwagę zarówno do elementów identyfikacji wizualnej, jak i do strategicznych treści oferty.  Foldery te rozbudzają wyobraźnię i zapadają w pamięć klienta, przez co stanowią doskonałe narzędzia marketingowe. Katalogi produktowe można wykorzystywać w czasie rzeczywistym, podczas bezpośredniej prezentacji i sprzedaży produktu w salonie. Można potraktować je również jako narzędzia wspierające sprzedaż w szerszej perspektywie czasowej. Ich prostym walorem jest fakt, że klienci mogą wziąć katalog do ręki i w dogodnym momencie zagłębić się w jego zawartość. Dobry projektant wie jak sprawić, żeby w efekcie przeglądania katalogu zainteresowanie klienta produktami wzrosło, a jego stosunek do promowanej marki stał się bardziej pozytywny i mocniej zakorzeniony w pamięci. 

Katalogi produktów służą i cieszą

Oprócz funkcji marketingowej katalogi produktowe często spełniają również funkcję estetyczną lub pamiątkową. Dobry katalog produktowy, pełny pięknych zdjęć i ciekawych treści jest – jak coffee table book lub ulubione kolorowe czasopismo – często przeglądany nie tylko z ciekawości, ale też dla przyjemności. Dlatego katalogi produktowe projektowane w naszej firmie to nie tylko skuteczne narzędzia biznesowe, ale też kolorowe przyjemne dla oka i miłe w dotyku przedmioty.

Katalogi produktowe, a foldery promujące
wydarzenia i projekty

W wymiarze marketingowym, katalogi produktowe prezentujące ofertę handlową bądź usługową firmy i foldery promujące np. wydarzenia kulturalne stanowią podobny rodzaj materiałów reklamowych. Podobieństwo ich sposobu oddziaływania na odbiorcę wzrasta szczególnie, jeśli katalogi produktów rozprowadzane są na targach lub eventach z udziałem artystów i publiczności. W obu przypadkach katalogi, oprócz funkcji marketingowej pełnić będą również funkcję pamiątkową. Ten aspekt oddziaływania materiałów reklamowych na odbiorcę wpisuje się w ich podstawowe przeznaczenie – zarówno w trakcie wydarzenia, jak i długo po jego zakończeniu – wywołuje pozytywny stosunek klienta do marki, wydarzenia i produktu.

Dobrze zaprojektowane katalogi produktowe

Można śmiało powiedzieć, że dobrze zaprojektowany katalog jest jak skuteczny doradca klienta. W związku z tym szczególnie ważny jest dla nas proces przygotowań i ustaleń między kontrahentami i naszym studiem. Etap ustaleń potrzeb i wstępnego określenia kierunku naszej pracy traktujemy szczególnie uważnie. Zależy nam szczególnie na zapoznaniu się ze specyfiką zamówienia, potrzebami klienta i potencjałem produktów. Również tym wizualnym. Cenimy sobie jasne określenie wzajemnych oczekiwań i założeń. Dobra komunikacja z naszymi klientami jest dla nas gwarancją profesjonalnego zaufania i podstawą satysfakcji ze współpracy. Wszystkie nasze projekty realizujemy z najwyższą troską o szczegóły, atrakcyjność i skuteczność projektu. Nasze katalogi produktowe spełniają funkcje użytkowe i estetyczne, są przejrzyste, ale i charakterystyczne. Łatwo wpadają w oko, klarownie prezentują treść oferty i zapadają w pamięć klienta. Nasze katalogi produktowe mogą mieć formę minimalistyczną i zaskakiwać wyważoną lecz wysmakowana estetyką; mogą też uwodzić bogatą kolorystyką i najwyższą jakością zdjęć.

Katalogi produktowe do druku i prezentacji online

Dobrze przygotowane projekty katalogów produktowych stanowią podstawę ich wersji online. Przy bardzo niewielkich modyfikacjach te same materiały można prezentować także w innych kanałach reklamowych, jak strony www czy social media. Niezależnie czy projektujemy katalogi produktowe do druku czy w wersji cyfrowej robimy to tak samo profesjonalnie.
W naszym zespole łączymy artystyczne pasje i profesjonalne umiejętności absolwentów ASP z rzetelnością drukarskiego rzemiosła i terminowością. Gwarantujemy, że efekty tego połączenia zadowolą najbardziej wymagających klientów.

Zobacz podobne projekty

Kliknij w obrazek i dowiedz się więcej!

katalog produktu
katalogi produktowe
katalog produktu

Formularz kontaktowy

Napisz lub zadzwoń!

Zgoda na kontakt

Email

Kontakt@fesido.pl

Telefon

783617787

Adres

Ul. Kapelanka 12,
30-347 Kraków

}

Godziny pracy

Pon. – Pt.: 8.00 – 17.00

Weekend: Zamknięte

l

Dane Firmy

NIP: 5512639707

REGON: 383117231